Kesto: 2 päivää
Veroton hinta (+ alv 24 %): 1 650 €

Tästä asiakaskohtainen toteutus?

Toteutamme koulutuksia myös asiakaskohtaisina. Jätä yhteystietosi ja tehdään juuri teille sopiva toteutus.

Voit maksaa:
Koulutuskortti

Paikka ja päiväys

Helsinki
28.11.2016 – 29.11.2016
Ilmoittaudu

Jaa

Lataa pdf-muodossa

ITIL® Practitioner

Koulutuksessa käymme käytännönläheisesti läpi, kuinka sovellamme ITILin periaatteita organisaatiossa onnistuneesti. Koulutuksen jälkeen osaat soveltaa ITIL Continual Service Improvement -periaatteita jatkuvaan palvelun parantamiseen organisaatiossasi. Koulutus on hyvä jatkumo niille IT-osaajille, jotka ovat jo suorittaneet ITIL Foundation -sertifikaatin.

Kohderyhmä

Koulutus soveltuu sinulle, jonka tehtävänä on jalkauttaa ITIL organisaatiossasi.

Esitiedot

Jotta voit suorittaa koulutuksen, tulee sinulla olla suoritettuna ITIL® Foundation Versio 3 -tasoinen sertifikaatti. Jos tavoitteenasi ei ole sertifioituminen, voit halutessasi käydä koulutuksen myös ilman edeltävää sertifikaattia, kunhan sinulla on ITIL Foundation tiedot pohjalla. Voit kuitenkin osallistua sertifiointitestiin vasta kun olet suorittanut ITIL® Foundation -sertifikaatin.

Sertifikaatti

Voit halutessasi suorittaa sertifiointitestin koulutuksen päätteeksi. Sertifiointitestin hinta on 350 € (+ alv 24 %), ja se laskutetaan erikseen. Sertifiointitestiin voi ottaa mukaan ITIL Practitioner Guidance -kirjan. Kirjassa ei saa kuitenkaan olla omia merkintöjä.

Sertifikaatin suoritettuasi saat 3 suorituspistettä ITIL Expert -sertifiointiin. ITIL Expert -sertifiointiin vaaditaan 22 suorituspistettä.

Kurssin materiaalit

Koulutus on suomenkielinen. Kurssimateriaali on englanninkielinen. Kurssimateriaalina käytämme ITIL Practitioner Guidance -kirjaa. Kirja ei kuulu kurssin hintaan. Suosittelemme sen hankintaa ennen koulutusta.

Käytännönläheisessä koulutuksessa käymme läpi, kuinka sovellamme ITILin periaatteita organisaatiossa onnistuneesti.

Koulutus pohjautuu ITIL Continual Service Improvement -osaan ja käyttää sen periaatteita pohjana jäsentää kehitysehdotuksia. Tämän avulla organisaatio pystyy jatkuvasti parantamaan palveluitaan.

Sisältö

  • Jatkuvassa palvelunparantamisessa (Continual Service Improvement) tarvittavat IT palvelunhallinnan käsitteet
  • IT palvelunhallinnan johtavien periaatteiden soveltaminen käytännössä
  • Muutoksen hallinta organisaatiossa
  • Tehokas viestintä
  • Tulosten mittaaminen ja mittareiden asettaminen