Ota yhteyttä

Myyntipalvelu

Myynti

010 4321 001 Ota yhteyttä

Kesto: 2 päivä
Veroton hinta (+ alv 24 %): 1 550 €

Tästä asiakaskohtainen toteutus?

Toteutamme koulutuksia myös asiakaskohtaisina. Jätä yhteystietosi, ja tehdään juuri teille sopiva toteutus.

Voit maksaa:
Koulutuskortti

Paikka ja päiväys

Helsinki
12.11 – 13.11
Finnish Finnish
Ilmoittaudu

Jaa

Lataa pdf-muodossa

Unity 2018 perusteet

Unity 2018 -koulutuksessa opit luomaan toimivia reaaliaikaisia 3D toteutuksia. Unity mahdollistaa erilaisten toteutusten luomisen PC/MAC-tietokoneille, konsoleille, mobiiliin sekä tietokoneiden selainympäristöön. Kurssi antaa valmiuden erilaisten projektien luomiseen Unityssa, oli sitten tarkoitus tehdä pelejä, tuote-esittelyitä tai havainnollistavia animaatiota.​ ​

Kurssilla opitaan Unityn tehokas hyödyntäminen sekä käyttöliittymän käyttö ja käytännöt esimerkkien ja tehtävien kautta. Myös Unityn erilaiset julkaisumahdollisuudet sekä rajoitukset erilaisten sisältöjen suhteen eri ympäristöissä tulevat tutuiksi. Kurssilla ei vaadita aikaisempaa kokemusta Unitysta.

Sisältö:

  • Käyttöliittymä
    • Valikot ja työkalut
    • Näkymien hallinta
    • Erilaiset paneelit ja työtilat
  • Sisältöjen tuominen Unityyn
    • 3D-mallien import ja asetukset
    • Tekstuurien import ja asetukset
  • GameObjectit ja Prefabit
    • Sisältöjen luominen ja muokkaaminen
    • Prefab-toiminnallisuuden hyödyntäminen
  • Materiaalien perusteet
    • Erilaisten materiaalien luominen
    • Standard-materiaalien muokkaaminen
    • Tekstuurikuvien hyödyntäminen
  • Animaatiot perusteet
    • Animaatio työkalut
    • Animator ja animaatiot statet
    • Animaatioiden muokkaaminen
  • Valaisu perusteet
    • Valojen luominen
    • Valojen asetukset
    • Valaisun luominen
    • Valojen animointi
  • Kamera
    • Kameran asetukset
    • Kameran animointi
  • UI elementtien perusteet
    • UI Canvas perusteet
    • Yksinkertaisten 2D-elementtien näyttäminen
  • Äänet
    • Äänten import-asetukset
    • Äänten toistaminen toteutuksessa
  • Toiminnallisuuden liittäminen elementteihin
    • Toiminnallisuuden luomisen perusteet
    • Toiminnallisuuden liittäminen
  • Julkaisu
    • Julkaisemisen perusasetukset
    • Julkaisu Standalone-muodossa
    • Julkaisu WebGL-muodossa