ITIL-koulutuspolku

Koulutukset: ITIL - IT palveluhallinta

ITIL® 4 Foundation

Uusi
Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Päivämäärä: 4.3, 21.3, 11.4, 25.4 - Lisää...
Lue lisää ja ilmoittaudu >
4.3 GO!, 21.3 GO!, 11.4 GO!, 13.5,
3.6, 27.6,
4.3 GO!, 21.3 GO!, 11.4 GO!, 13.5,
3.6, 27.6,
25.4

ITIL on kokoelma IT-palveluiden hallintaan ja tuottamiseen liittyviä parhaita käytäntöjä. ITIL-kurssin jälkeen osaat keskeiset ITIL-käsitteet. Koulutus valmistaa ITIL Foundation –sertifikaatin suorittamiseen.

Lue lisää

ITIL® Foundation


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Pyydä tarjous organisaatiollesi
Lue lisää >

ITIL® on kokoelma IT-palveluiden hallintaan ja tuottamiseen liittyviä prosesseja, jotka on koottu ja kehitetty alan parhaista käytännöistä. ITIL Foundation koulutuksessa käyt läpi koko ITIL® sisällön kansainvälisten sertifiointivaatimusten mukaisesti. ITIL-kurssin jälkeen sinulla on perustason ymmärrys keskeisistä ITIL®-käsitteistä. Koulutus valmistaa ITIL® Foundation –sertifikaatin suorittamiseen.

Lue lisää

ITIL® Foundation in English


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Pyydä tarjous organisaatiollesi
Lue lisää >

ITIL® is the most widely accepted approach to IT service management in the world. ITIL can help individuals and organizations use IT to realize business change, transformation and growth. Upon successful completion of this course you will be able to gain a fundamental understanding of the ITSM lifecycle. You will also gain the knowledge necessary to prepare for the "Foundation Certificate in IT Service Management" examination.

Lue lisää

ITIL® Foundation på svenska


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Pyydä tarjous organisaatiollesi
Lue lisää >

ITIL-Foundation är en grundläggande 3-dagars kurs som ger en förståelse för ITIL och samtidigt öppnar dörren för fördjupningskurser inom ITIL.

Lue lisää

ITIL® Practitioner


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Pyydä tarjous organisaatiollesi
Lue lisää >

Koulutuksessa käydään käytännönläheisesti läpi, kuinka sovellamme ITILin periaatteita organisaatiossa onnistuneesti. ITIL  Koulutuksen jälkeen osaat käyttään ITIL Continual Service Improvement -periaatteita jatkuvaan palvelun parantamiseen organisaatiossasi. Koulutus on hyvä jatkumo niille IT-osaajille, jotka ovat jo suorittaneet ITIL Foundation -sertifikaatin.

Lue lisää

ITIL® Expert Smart Track Complete - All modules


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Pyydä tarjous organisaatiollesi
Lue lisää >

ITIL® Expert Smart Track -valmennussohjelmamme auttaa sinua saavuttamaan ITIL® Expert -sertifikaatin joustavasti, edullisesti ja systemaattisesti. Valmennusohjelma sisältää kaikki ITIL® Expert Lifecycle -moduulit (Service Operation, Service Transition, Service Design, Service Strategy ja Continual Service Improvement) sekä pakollisen Managing Across the Lifecycle -moduulin.

Voit halutessasi suorittaa valmennusohjelman moduulit myös erillisenä. Valmennusohjelman kokonaisuudessaan suorittaneille myönnetään ITIL® Expert -sertifikaatti.

 

Lue lisää

ITIL® Lifecycle - Service Operation


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Pyydä tarjous organisaatiollesi
Lue lisää >

Koulutuksessa käydään läpi ITIL® jatkotason Service Lifecycle (palvelun elinkaari) -alueen Service Operation (palvelutuotanto) -osa. Koulutuksen jälkeen tunnet tarkemmin Service Operation -elinkaarivaiheen parhaat käytännöt. Koulutus koostuu verkkokurssista sekä sitä tukevasta yhden päivän lähiopetuksesta. Koulutuksen jälkeen sinulla on valmius suorittaa Service Operation -sertifiointitesti.

 

Lue lisää

ITIL® Lifecycle - Service Transition


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Pyydä tarjous organisaatiollesi
Lue lisää >

Koulutuksessa käydään läpi ITIL® jatkotason Service Lifecycle (palvelun elinkaari) -alueen Service Transition (palvelutransitio) -osa. Koulutuksen jälkeen tunnet tarkemmin Service Transition -elinkaarivaiheen parhaat käytännöt. Koulutus koostuu verkkokurssista sekö sitä tukevasta yhden päivän lähiopetuksesta. Koulutuksen jälkeen sinulla on valmius suorittaa Service Transition -sertifiointitesti.

Lue lisää

ITIL® Lifecycle - Service Design


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Pyydä tarjous organisaatiollesi
Lue lisää >

Koulutuksessa käydään läpi ITIL® jatkotason Service Lifecycle (palvelun elinkaari) -alueen Service Design (palvelumuotoilu) -osa. Koulutuksen jälkeen tunnet tarkemmin Service Design -elinkaarivaiheen parhaat käytännöt.

Koulutus koostuu verkkokurssista sekä sitä tukevasta yhden päivän lähiopetuksesta. Koulutuksen jälkeen sinulla on valmius suorittaa Service Design -sertifikaatti.

Lue lisää

ITIL® Lifecycle - Service Strategy


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Pyydä tarjous organisaatiollesi
Lue lisää >

Koulutuksessa käydään läpi ITIL® jatkotason Service Lifecycle (palvelun elinkaari) -alueen Service Strategy (palvelustrategia) -osa. Koulutuksen jälkeen tunnet tarkemmin Strategy -elinkaarivaiheen parhaat käytännöt. Koulutus koostuu verkkokurssista sekö sitä tukevasta yhden päivän lähiopetuksesta. Koulutuksen jälkeen sinulla on valmius suorittaa Service Strategy -sertifiontitesti.

ITIL® on AXELOS Limitedin rekisteröimä tavaramerkki. ITIL® is a registered trademark of AXELOS Limited.

Lue lisää

ITIL® Lifecycle - Continual Service Improvement


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Pyydä tarjous organisaatiollesi
Lue lisää >

Koulutuksessa käydään läpi ITIL® jatkotason Service Lifecycle (palvelun elinkaari) -alueen Continual Service Improvement (jatkuva palvelun parantaminen) -osa. Koulutuksen jälkeen tunnet tarkemmin  Continual Service Improvement -elinkaarivaiheen parhaat käytännöt. Koulutus koostuu verkkokurssista sekä sitä tukevasta yhden päivän lähiopetuksesta.  Koulutuksen jälkeen sinulla on valmius suorittaa Continual Service Improvement -sertifiointitesti.

Lue lisää

ITIL® Managing Across The Lifecycle


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Pyydä tarjous organisaatiollesi
Lue lisää >

Koulutuksessa käydään läpi Managing Across the Lifecycle (MALC),  ITIL® jatkotason moduulien viimeinen osio. MALC yhdistää kaikki aiemmat moduulit ja sitoo ne yhteen. Koulutuksen jälkeen kokonaiskuvasi ITIListä vahvistuu entisestään ja ymmärrät syvemmin koko IT-palvelunhallinnan elinkaaren.

Koulutus koostuu verkkokurssista sekä sitä tukevasta yhden päivän lähiopetuksesta. Koulutuksen jälkeen sinulla on valmius suorittaa Managing Across the Lifecycle (MALC) -sertifiontitesti.

Lue lisää

ITIL® Foundation Optimized + Certification


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Pyydä tarjous organisaatiollesi
Lue lisää >

ITIL Foundation Optimized is delivered as blended learning to ensure learning transfer. Starting up with E-learning on an overview of ITIL before first classroom day, followed up with 1 + 1 full days in classroom (a week apart) combined with approximately 10 more hours of self-studies during and after (supported by our Training Cloud with preparing questions, white papers, mock examination and films where our experts drill down in certain subareas and suggests which parts to focus extra on regarding the exam). This way of learning ensures a definitely higher possibility to pass your final exam!

Lue lisää

ServiceNow Fundamentals


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Pyydä tarjous organisaatiollesi
Lue lisää >

ServiceNow Fundamentals was designed for users with various organizational roles who are expected to work within the ServiceNow platform.

Lue lisää

Application Development Fundamentals in ServiceNow


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Pyydä tarjous organisaatiollesi
Lue lisää >

Application Development Fundamentals in ServiceNow

This hands‑on course will provide training and lab work to support application development fundamentals in ServiceNow. Attendees will build an award‑winning loaner equipment application by working through a checklist of considerations for application creation, including decisions such as creating an application table vs. extending an existing table, and determining how users will interact with the application.

Lue lisää

Customer Service Management CSM Fundamentals


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Pyydä tarjous organisaatiollesi
Lue lisää >

When customers have problems, they expect fast resolution and a simple engagement process. They prefer multiple engagement methods from self-service online to direct engagement with service agents over their choice of phone, email, or chat, etc. To provide the highest levels of service, your agents need real-time metrics and real-time collaboration mechanisms that just aren’t available through traditional tools.

ServiceNow Customer Service Management is different. We give your customers a portal that delivers an effortless self-service experience. Our approach connects people, workflow, and processes to engage across departments in case management and resolution. We improve efficiency with automation that gives agents visibility into the health of customer systems, and tools for performing root cause analyses to deliver preemptive service. The result is customer service that is effortless, connected, and proactive.

Lue lisää

Scripting in ServiceNow Fundamentals


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Pyydä tarjous organisaatiollesi
Lue lisää >

Scripting in ServiceNow Fundamentals

Attend Scripting in ServiceNow Fundamentals to learn how to use the ServiceNow JavaScript API, take advantage of the extensibility of ServiceNow, and add new functionality or modify the baseline behavior of an instance. This class begins with client‑side scripting and transitions to server‑side scripting. Attendees write, test and debug scripts using real‑world, relevant lab exercises. The class features lecture and discussion as well as extensive hands‑on practice and reinforcement of the lectures, delivered in a wide variety of lab activities.

Lue lisää

Service Mapping Fundamentals


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Pyydä tarjous organisaatiollesi
Lue lisää >

During this three‑day interactive training course, attendees will gain in‑depth knowledge and practice in configuring and using ServiceNow Service Mapping.

Lue lisää

Etkö löydä haluamaasi koulutusta? Ota yhteyttä 010 432 1001 (ark. 8-17) tai info@tieturi.fi.

Koulutukset: TOGAF standardi

TOGAF 9 Training: Foundation


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Päivämäärä: 6.3, 1.4, 8.5, 12.6
Lue lisää ja ilmoittaudu >
6.3 GO!, 1.4, 8.5, 12.6,
6.3 GO!, 1.4, 8.5, 12.6,

Opi maailman yleisin yritysarkkitehtuuriviitekehys TOGAF standardi. Saat TOGAF® 9 Foundation sertifikaatin suorittamiseen tarvittavat tiedot.

Lue lisää

TOGAF 9 Training: Certified


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Päivämäärä: 8.4, 3.6
Lue lisää ja ilmoittaudu >
8.4, 3.6,
8.4, 3.6,

TOGAF Certified kurssilla opit syvällisesti yritysarkkitehtuurin suunnittelun sekä valmistaudut TOGAF Foundationin jatkosertifikaattiin.

Lue lisää

TOGAF 9 Training: Foundation, på svenska


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Pyydä tarjous organisaatiollesi
Lue lisää >

Efter kursen kan du hantera TOGAF referensram och kan använda den som ett verktyg inom din organisation.

Lue lisää

Etkö löydä haluamaasi koulutusta? Ota yhteyttä 010 432 1001 (ark. 8-17) tai info@tieturi.fi.

Koulutukset: Arkkitehtuuri

Tietoarkkitehtuurin kehittäminen


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Päivämäärä: 12.4
Lue lisää ja ilmoittaudu >
12.4

Opit kurssilla tietoarkkitehtuurin avainasiat: miten kuvaat yritysarkkitehtuurin keskeiset tietoelementit, riippuvuudet ja kokonaishallinnan.

Lue lisää

Arkkitehtuurin suunnittelu


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Päivämäärä: 14.3, 13.6
Lue lisää ja ilmoittaudu >
14.3 GO!, 13.6,

Tässä koulutuksessa käyt läpi arkkitehtuurin suunnittelun viitekehyksen. Kurssin jälkeen ymmärrät ohjelmistoarkkitehtuurin aseman organisaatiossa ja ohjelmistoprojekteissa. Tiedät ohjelmistoarkkitehtuurin suunnittelun tehtävät ja osaat kuvata arkkitehtuurin sekä soveltaa oppimaasi ratkaisuarkkitehtuurin suunnittelussa. Kurssilla ei käsitellä syvällisesti eri teknologioiden teknisiä yksityiskohtia. Kurssin esimerkit käyttävät ArchiMate ja UML notaatioita.

Lue lisää

Architecting with Google Cloud Platform: Infrastructure


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Päivämäärä: 12.3, 2.4, 8.5, 27.8 - Lisää...
Lue lisää ja ilmoittaudu >

Architecting with Google Cloud Platform: Design and Process


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Päivämäärä: 12.8, 1.10, 14.10, 21.11 - Lisää...
Lue lisää ja ilmoittaudu >

Pilviarkkitehtuurin suunnittelu

Uusi
Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Päivämäärä: 25.3
Lue lisää ja ilmoittaudu >
25.3

Opit pilvipohjaisen arkkitehtuurisuunnittelun perusperiaatteet ja pilvipalveluiden huomioimisen omassa työssäsi.

Lue lisää

Kokonaisarkkitehtuuri käytännönläheisesti (JHS 179)


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Pyydä tarjous organisaatiollesi
Lue lisää >

Koulutuksessa käydään läpi miten työskennellään kokonaisarkkitehtuurin viitekehyksen kanssa. Kokonaisarkkitehtuuri käytännönläheisesti -koulutuksen jälkeen osallistujat ymmärtävät, miksi kokonaisarkkitehtuuria tarvitaan ja tuntevat työtä ohjaavan suosituksen JHS 179 sisällön. Osallistujat osaavat tuottaa keskeisiä kokonaisarkkitehtuurin luomiseen liittyviä kuvauksia ja tietävät, miten työtä kannattaa tehdä.

Lue lisää

Enterprise Architect -mallinnusväline


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Pyydä tarjous organisaatiollesi
Lue lisää >

Koulutuksessa käydään läpi Enterprise Architect työvälinettä. Enterprise Architect -koulutuksen jälkeen osallistuja osaa luoda ja ylläpitää Sparx Systemsin Enterprise Architect -mallinnusvälineellä UML-malleja, jotka sisältävät käyttötapaus-, toiminto-, sekvenssi-, tila- ja luokkakaavioita. Kurssilla luodaan katsaus myös komponentti- ja koosterakennekaavioihin. Kurssilla kerrataan tarvittaessa myös UML-kuvausten peruskäsitteet.

Lue lisää

Enterprise Architect kokonaisarkkitehtuurin mallintamisessa


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Pyydä tarjous organisaatiollesi
Lue lisää >

Koulutuksessa käydään läpi kokonaisarkkitehtuurin mallintamisen välinettä. Enterprise Architect kokonaisarkkitehtuurin mallintamisessa -koulutuksen käynyt osaa käyttää Sparx Systemsin Enterprise Architectia kokonaisarkkitehtuurin eri näkökulmien mallintamisessa. Kokonaisarkkitehtuurin mallintaminen perustuu JHS 179 suositukseen.

Lue lisää

Etkö löydä haluamaasi koulutusta? Ota yhteyttä 010 432 1001 (ark. 8-17) tai info@tieturi.fi.

Koulutukset: COBIT

COBIT5 ® Foundation


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Päivämäärä: 4.4, 10.6
Lue lisää ja ilmoittaudu >
4.4, 10.6,
4.4, 10.6,

Koulutuksessa käydään läpi, kuinka IT:n ja liiketoiminnan yhteneväisiä tavoitteita voidaan mitata, johtaa ja varmentaa hyvän hallintotavan mukaisesti. Koulutuksen käytyäsi osaat soveltaa COBIT 5 -viitekehyksen periaatteita koko ketjuun liiketoimintatavoitteista palvelunhallintaprosesseihin.

Lue lisää

COBIT 5 Foundation


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Päivämäärä: 6.11
Lue lisää ja ilmoittaudu >
6.11

Etkö löydä haluamaasi koulutusta? Ota yhteyttä 010 432 1001 (ark. 8-17) tai info@tieturi.fi.

Koulutukset: Lean IT

Lean IT Foundation


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Päivämäärä: 11.3, 23.5
Lue lisää ja ilmoittaudu >
11.3 GO!, 23.5,
11.3 GO!, 23.5,

Lean IT on tapa muuttaa organisaatio asiakaslähtöiseksi ja tehokkaaksi. Lean IT Foundation -koulutuksemme kattaa kaikki tarvittavat elementit Lean IT:n käytäntöön viemiseksi.

Lue lisää

Etkö löydä haluamaasi koulutusta? Ota yhteyttä 010 432 1001 (ark. 8-17) tai info@tieturi.fi.