EtusivuHae koulutuksiaKilpailuetua asiakaslähtöisellä strategiatyöllä

Kilpailuetua asiakaslähtöisellä strategiatyöllä

Suomessa tehdään huipputuotteita, mutta ne eivät menesty ansioidensa mukaisesti.

Vapaudu teknologia-ajattelusta ja kirkasta hyödyt ominaisuuksien alta. Tee asiakaslähtöinen strategia.


Paikka
Helsinki

Koulutusmuoto
Classroom

Kesto
2 päivää

Hinta
1600 €

Asiakaslähtöisen strategian hyödyt

  • Tuotteesi/palvelusi asiakashyödyt nousevat keskiöön
  • Strategiasi toimii digiajassa. Digitaaliset kanavat muuttavat kansainvälisen myynnin luonnetta
  • Strategiasi tarjoaa ohjenuorat käytännön työlle, jolloin linjaukset on helppo omaksua
  • Osaat valita tilanteeseen ja tarpeeseen parhaiten sopivan strategiatyökalun
  • Pääset vaihtamaan ajatuksia muiden kansainvälistä myyntiä kehittävien henkilöiden kanssa

Koulutuspaketti

Toteutamme koulutusta pääsääntöisesti yritysten sisäisenä koulutuksena tai yhteistyössä alueellisten kehitysyhtiöiden kanssa.

Avoimena koulutuksena hinta on 1 600 € (+ alv. 24 %)/osallistuja

Hinta sisältää: kaksi koulutuspäivää, laadukkaan materiaalipaketin, lounaan ja taukokahvit koulutuspäivinä

Koulutus pidetään Töölönlahden koulutuskampuksella, saapumisohjeet »

Miksi Kilpailuetua asiakaslähtöisellä strategiatyöllä?

Kirkasta asiakkaittesi näkymä tuotteesi/palvelusi hyötyihin. Tee käytännöllinen strategia, joka lähtee asiakkaille tuotetusta arvosta. Eikä vain asiakkaille, vaan myös heidän asiakkailleen.

Tässä digitaalisten viestintäkanavien maailmassa kilpailuetu ei enää lähde tuotteesta, se lähtee asiakashyödyistä. Voittajat kirjoittavat ne strategiaksi.

Kilpailuetua asiakaslähtöisellä strategiatyöllä

Menestyksekkäällä strategialla voittajaksi, 1 pv

  • Strateginen päämäärä asiakasnäkökulmasta
    • missä liiketoiminnassa olemme ja mihin pyrimme?
  • Käytännöllinen, asiakastarpeen mukainen strategia
    • miten erilaistamme itsemme ja mitä valintoja teemme?
    • mitä teemme ja mitä emme tee?
    • mitä edustamme ja kenelle?
    • mitä se tarkoittaa minun työssäni?
  • Strateginen johtaminen ja asiakashyötyjen konteksti
    • mitä, miten, kenelle, kuka tekee ja koska, miten mitataan?
    • mitä arvoa luomme ja millä kyvykkyyksillä?
  • Strategian jalkauttaminen
  • Strategian onnistumisen mittaaminen ja seuranta
  • Strategian toteuttaminen organisaation jokaisella tasolla

Strategiatyökalut haltuun, 1 pv

  • Miten strategiatyökalut toimivat ja mihin tilanteeseen sopivat parhaiten
  • Katsaus 7–8 työkaluun.
    • toimintaympäristön analyysityökalut
    • asiakasrajapintatyökalut (segmentti, tarjooma, hinnoittelu)
    • tuoteportfolio/divisioona portfolio työkalut
    • erilaistamistyökalut
  • Kunkin käytön harjoittelu ryhmissä
Yhteistyössä: Fintra