Kesto: 45 minuuttia
Voit maksaa:
Koulutuskortti

Haluatko koulutuksen asiakaskohtaisena? Jätä yhteystietosi, niin palaamme asiaan. 

Jaa

Lataa pdf-muodossa

Webinaari palvelumuotoilusta: Käytännön keinoja asiakasymmärryksen kartuttamiseen

Webinaarissamme kokenut asiakasarvon luomisen ammattilainen avaa palvelumuotoilussa hyödynnettäviä käytännön keinoja, joita voit hyödyntää oman asiakasymmärryksesi kasvattamisessa.

Tarjolla on menetelmiä ja keinoja - sekä rohkeutta - kohdata asiakas palveluiden kehittämisen tiimoilta.

6.2.2017 klo 13:30 - 14:15

45 minuutin ajan fokuksena asiakkaan ymmärtäminen

Tilaisuus on suunnattu yrityksille ja yhteisöille, jotka haluavat enemmän osaamista asiakkaidensa ymmärtämiseen. Sopii erinomaisesti myös julkishallinnolle. 

Webinaari on mainio jatko kesäkuiseen aamiaisseminaariimme: Palvelumuotoilun pikaoppimäärä 

Sisältö:
käytännön keinoja asiakasymmärryksen kartuttamiseen

  • Miten testaan asiakashypoteesin käytännössä?
  • Arvostavan vuoropuhelun hyödyntäminen asiakkaan ymmärtämiseksi
  • Hyvin kysymysten suunnittelu ja käyttö asiakashaastattelussa
  • Muita menetelmiä asiakkaan tutkimiseksi

Palvelumuotoiluwebinaarin asiantuntija

Webinaarin pitää Kalle Reunanen, joka on asiakkaaseen sekä arvoon keskittyvien liiketoimintamallien kehittämisen asiantuntija, valmentaja ja kouluttaja. Kalle on johdattanut tuhansia yritysjohdon sekä myynnin ammattilaisia asiakas- ja arvokeskeisen ajattelun soveltamiseen yrityksen johtamisessa. Kallella on pitkä kokemus liiketoiminnan johtamisesta ja kehittämisestä sekä vaativan ratkaisumyynnin toteutuksesta useissa kansainvälisissä yrityksissä. Konsulttina ja johdon valmentajana Kallella on ollut aitiopaikka yli 300 yrityksen myynnin ja liiketoimintamallin kehityksessä.

Ilmoittaudu mukaan webinaariimme asiakasymmärryksestä palvelumuotoilusta

Webinaari on maksuton.

Varaa itsellesi ajatuksia herättävä hetki ja ilmoittaudu mukaan oikealla olevasta linkistä!

Webinaarin aika: 
6.2.2017 klo 13:30 - 14:15

HUOM! Ilmoittautumislomakkeella kysytään Y-tunnusta ja laskutusosoitetta. Tilaisuus on maksuton, joten voit täyttää kohdat X-merkillä.  

Tieturin palvelumuotoiluun liittyviä koulutuksia keväällä:

Tutustu myös palvelumuotoiluteemaan liittyviin koulutuksiimme - lue lisää alta: