EtusivuLiiketoiminnan kehittäminenPalvelumuotoilu sisäisten palvelujen ja prosessien kehittämisessä

Palvelumuotoilu sisäisten palvelujen ja prosessien kehittämisessä

Palvelumuotoilu on kehittämisote, joka sopii erinomaisesti myös yrityksen oman toiminnan kehittämiseen, sillä sen avulla voidaan lisätä henkilöstön tyytyväisyyttä ja sitoutuneisuutta, toiminnan tehokkuutta ja laatua sekä parantaa sitä kautta myös asiakaskokemusta. Tässä koulutuksessa oivallutammekin sinulle, millaisia mahdollisuuksia palvelumuotoilua tarjoaa ja miten sitä voidaan hyödyntää sisäisten palvelujen ja prosessien kehittämiseen.

Koulutus toteutetaan etäkoulutuksena (remote) ja sen lisäksi saat myös 30 päivän käyttöoikeuden Palvelumuotoilun mahdollisuudet -verkkokurssille (arvo 190 €), jossa voit opiskella itsenäisesti palvelumuotoilun perusteita tai palauttaa mieleen palvelumuotoiluun liittyviä mahdollisuuksia, käsitteistöä ja toimintamalleja.


Koulutusmuoto

Remote


Kesto

3 tuntia


Hinta

595 €

Tavoite

Koulutus oivalluttaa sinulle palvelumuotoilun mahdollisuuksia ja keinoja, joiden avulla voit kehittää yrityksen toimintaa käyttäjä- eli henkilöstölähtöisesti.

Valmistautuminen

Voit aloittaa koulutukseen sisältyvän verkkokurssin suorittamisen heti vahvistusviestin saatuasi ja rekisteröidyttäsi verkkokurssille. Mikäli sinulla ei ole aiempaa kokemusta palvelumuotoilusta, suosittelemmekin käymään verkkokurssin läpi jo ennen koulutukseen osallistumista. Verkkokurssin koulutusvideoiden kesto on yhteensä noin tunnin ja tehtävien tekemiseen on hyvä varata aikaa vähintään toinen tunti.

Palvelumuotoilu sisäisten palvelujen ja prosessien kehittämisessä -koulutuksen sisältö

Koulutuksen aikana käymme läpi seuraavia aiheita ja näkökulmia:

  • Miksi jokaisen yrityksen tulisi hyödyntää palvelumuotoilua myös sisäisten palvelujen ja prosessien kehittämisessä?
  • Miten palvelumuotoilun avulla voidaan lisätä henkilöstön sitoutumista, tyytyväisyyttä ja avoimuutta muutoksille sekä samalla tehostaa prosesseja ja lisätä toiminnan laatua?
  • Miksi ja miten yrityksen toimintaa tulisi kuvata palvelumallina, joka konkretisoi ja tuo näkyväksi systeemisen kokonaisuuden ja yksityiskohdat, jotka linkittyvät toisiinsa?
  • Mistä ja miten lähteä liikkeelle sisäisten palvelujen ja prosessien kehittämisessä?

Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä koulutuksista: