EtusivuLiiketoiminnan kehittäminenPalvelumuotoilun mahdollisuudet -verkkokurssi

Palvelumuotoilun mahdollisuudet -verkkokurssi

Palvelumuotoilu on kokonaisvaltainen kehittämisote, jonka avulla yritykset voivat kehittää palvelujaan, palvelun eri vaiheita ja osia sekä koko palveluliiketoimintaansa vaikuttaen näin merkittävästi toimintansa tuloksellisuuteen ja asiakkaiden kokemuksiin. Tällä verkkokurssilla oivallutamme sinulle, mitä palvelumuotoilu on ja millaisia mahdollisuuksia se tarjoaa kehittämiseen. Kurssi on kompakti kokonaisuus, jonka voit käydä itsenäisesti ja sinulle sopivassa aikataulussa.


Koulutusmuoto

Online


Kesto

0.5 päivää


Hinta

190 €

Kohderyhmä

Kurssi sopii kaikille, jotka haluavat ymmärtää palvelumuotoilun perusidean ja muodostaa siitä selkeän kokonaiskuvan. Suosittelemme kurssia erityisesti asiantuntijoille ja kehittäjille.

Tavoite

Verkkokurssilla opit palvelumuotoilun perusidean ja käsitteet sekä saat erinomaisen perustan, jonka päälle voit jatkaa aiheen lisäopiskelua ja osaamisesi syventämistä Tieturin muissa palvelumuotoilun koulutuksissa.

Valmistautuminen

Kurssin koulutusvideoiden kesto on yhteensä noin tunnin ja tehtävien tekemiseen on hyvä varata aikaa vähintään toinen tunti. Voit kuitenkin käyttää kurssin suorittamiseen juuri niin paljon aikaa kuin haluat, sillä kurssin käyttöoikeus on voimassa 90 vuorokautta rekisteröitymisestäsi.

Palvelumuotoilun mahdollisuudet -verkkokurssin sisältö

Verkkokurssi koostuu videomuotoisista ja helposti seurattavista koulutusmateriaaleista sekä erilaisista pohdinnoista ja tehtävistä, joiden avulla voit testata, soveltaa ja pohtia kurssilla oppimiasi asioita. Kurssin aikana käymme läpi seuraavia aiheita ja näkökulmia:

  • Miksi tarvitsemme palvelumuotoilua?
  • Mitä palvelumuotoilulla tarkoitetaan?
  • Mitä erityistä on palvelumuotoilun kehittämisotteessa?
  • Miten palvelumuotoilua tehdään käytännössä?
  • Mihin palvelumuotoilua voidaan hyödyntää?
  • Miksi palvelumuotoilua kannattaa hyödyntää?
  • Miten palvelua tarkastellaan asiakkaan silmin?