EtusivuITIL®, IT-palvelunhallintaITIL® 4 Foundation

ITIL® 4 Foundation

star_fullstar_fullstar_fullstar_fullstar_fullstar_half
Koulutus valmentaa sinut ITILin uusimpaan versioon. Koulutuksen jälkeen olet valmiina suorittamaan ITIL 4 Foundation -sertifikaatin ja viemään IT-palvelunhallintasi seuraavalle tasolle.
Ryhmä ihmisiä työskentelemässä ITIL-taitoja hyödyntäen

Tunnustusta osaamisellesi - hanki kansainvälisesti arvostettu ITIL-sertifikaatti

ITIL kuvaa IT-palveluiden hallintaan ja tuottamiseen liittyviä kyvykkyyksiä, jotka on koottu ja kehitetty alan parhaimmistosta. ITILin suosio on vankkaa ympäri maailmaa ja myös Suomessa sen oppeja sovelletaan menestyksekkäästi hyvin monessa IT-organisaatiossa.

Suorita kansainvälinen ITIL 4 sertifikaatti

Edellinen ITIL-versio, ITIL V3, kuvaa palvelun elinkaarta, johon kuuluu 26 prosessia. ITIL 4 jatkaa kehitystä tuomalla mukaan arvoketjuja ja niihin liittyviä kyvykkyyksiä. Kokonaisvaltainen palvelumalli yhdistää palvelunhallintaan elementtejä Lean IT:stä, Agilesta ja DevOpsista.

Kahden päivän koulutuksen aikana käydään läpi ITIL:n sisältö kansainvälisten sertifiointivaatimusten mukaisesti. Koulutus tarjoaa sinulle erinomaiset valmiudet ITIL 4 Foundation –sertifikaatin suorittamiseen - saat koulutuksen aikana maksutta käyttöösi harjoituskysymyksiä, jotka auttavat sinua valmistautumaan sertifiointikokeeseen. 

Sertifiointitesti kuuluu kurssin hintaan. 

Kurssin materiaalit

ITIL 4 Foundation -kurssimateriaali ja testi ovat englanniksi.
Opetuskielenä on suomi tai englanti kurssipäivämäärän vieressä olevan tiedon mukaisesti.


Paikka

Espoo


Osallistumismuoto

Classroom
Remote


Kesto

2 päivää


Hinta

1995 €


Sertifiointi

Kyllä

Kurssi sopii IT-palvelujen hallinta- ja tuottajaorganisaatioiden asiantuntijoille, jotka tarvitsevat perustiedon ITIListä ja sen käytöstä palvelujen laadun parantamiseksi. Koulutus soveltuu hyvin myös liiketoiminnan asiantuntijoille ja muille ammattilaisille, jotka toimivat IT-palveluiden hankkimiseen ja hyödyntämiseen liittyvissä tehtävissä. Kurssi soveltuu myös aiemmin ITIL-sertifioituneille, jotka haluavat päivittää osaamisensa tuoreimman ITIL 4 version mukaiseksi.

Kurssiohjelmamme on suunniteltu seuraamaan PeopleCertin virallista kurssimateriaalia ja sen järjestystä, varmistaen kattavan ja yhtenäisen oppimiskokemuksen. Huomaathan, että aikataulut ovat suuntaa-antavia, ja pituudet voivat tarpeen mukaan vaihdella kurssin edetessä. Alku- ja loppuajankohtiin saattaa myös tulla pieniä muutoksia (15–30 minuuttia) esim. aloitus klo 8.45.

1. päivä

  • The concept of value
  • Stakeholder and service consumer roles
  • Service offerings
  • Creating value with services

  • Four dimensions of service management
  • ITIL service value system (SVS)
  • Service value chain

  • The guiding principles

2. päivä

  • Purpose of the ITIL practices
  • Overview of eight ITIL practices
    • Information security management
    • Relationship management
    • Supplier management
    • IT asset management
    • Monitoring and event management
    • Release management
    • Service configuration management
    • Deployment management
  • Incident management
  • Service request management
  • Service desk

  • Continual improvement
  • Problem management
  • Change enablement
  • Service level management

Mies ja nainen keskustelevat toistensa kanssa

💬 ”Loistava kurssi! Hyvä opetustahti, olennaiseen tarkennus ja loistavat esimerkkiskenaariot.”

💬 ”On tosi hienoa kuunnella sellaisen ihmisen koulutusta, jolla on pitkä kokemus taustallaan ja kokemusta monenlaisesta käytännön työstä, eikä pelkästään tieto kirjallisena aineiston perusteella.”

💬 ”Kiitos hyvästä kurssista, kouluttaja huippuluokkaa. Pidin erityisesti kouluttajan kuvaavista esimerkeistä arjen keskeltä, miten ITILin prosesseja tai niihin verrattavia asioita löytyy aivan ympäriltämme, ei pelkästään ICT-maailmasta.”

Kuva keilarannan toimiston isosta aulasta

Hinta 1995 € +alv

TAI 3 koulutuskrediittiä

Toteutukset






Pidätämme oikeudet mahdollisiin muutoksiin ohjelmassa, kouluttajissa ja toteutusmuodossa. 
Katso usein kysytyt kysymykset täältä.


Tieturi is an Accredited Training Organization (ATO), ACCREDITED BY PEOPLECERT ON BEHALF OF AXELOS.
ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä koulutuksista:

Aiheeseen liittyvät webinaarit

Katso kaikki webinaarit

Webinaari

Webinaari: IT-palvelunhallinnan parhaat käytännöt: Incident ja Problem Management

Lue lisää

Webinaari

Webinaari: IT-palveluiden parantaminen ITIL® 4 itsearvioinnin avulla

Lue lisää

Webinaari

Webinaari: ITIL®-kyvykkyyksien(prosessien) maturiteetti: parannusmahdollisuuksien tunnistaminen

Lue lisää

Aiheeseen liittyvät blogit