Webinaari: IT-palveluiden parantaminen ITIL® 4 itsearvioinnin avulla

Aika: 06.05.2024 13:30
Kesto: 45 min

Ilmoittaudu

Haluatko tietää, miten ITIL-kyvykkyyksien itsearviointi tehostaa organisaatiosi toimintaa ja tuo konkreettista arvoa liiketoiminnalle? Älä jää paitsi – tule mukaan rakentamaan parempaa IT-palveluiden tulevaisuutta!

Kyvykkyyksien arviointi antaa näkemyksen siitä, mille tasolle organisaatio on päässyt tietyn kyvykkyyden toteuttamisessa. Itsearviointi mahdollistaa löytämään juuri ne alueet, jotka vaativat huomiota. Se auttaa priorisoimaan parannustoimenpiteet osoittamalla kriittiset prosessit ja käytännöt, jotka vaativat parannusta.

Oletko valmis syventymään ITIL-kyvykkyyksien itsearvioinnin maailmaan? Tässä webinaarissa asiantuntijamme Pirkko Haffer valottaa, miten voit itse tehdä arviointeja ja mitä mahdollisuuksia ne tarjoavat. Tutustut esimerkkien avulla kyvykkyyksien itsearviointiin (ITIL practice capability self-assessment). Webinaari tarjoaa tiiviin ja käytännönläheisen esityksen siitä, miten voit hyödyntää mallia omassa työssäsi IT-palveluiden hallinnassa.

Tule mukaan oppimaan ja inspiroitumaan alan asiantuntijan johdolla!

Webinaarin ajankohta: maanantai 6.5.2024 klo 13.30 – 14.15. Webinaari on maksuton.

Onko sinulla mielessäsi jokin kysymys tai haaste, jonka haluaisit webinaarissa nostaa esille? Kerro siitä meille webinaariin ilmoittautumisen yhteydessä, niin voimme huomioida sen webinaarin aikana.  

ITIL-webinaarin kohderyhmä

Webinaarimme on erityisesti suunnattu IT-alan ammattilaisille, jotka ovat kiinnostuneita IT-palveluiden hallinnasta ja haluavat oppia lisää kyvykkyyksien itsearvioinnista. Se on hyödyllinen IT-palveluiden johtajille, palvelupäälliköille, prosessien omistajille, IT-konsulteille ja kaikille, jotka työskentelevät IT-palveluiden kehittämisen ja hallinnan parissa.

ITIL-webinaarin asiantuntija

Webinaarin asiantuntijana toimii Pirkko Haffer, joka on työskennellyt Telia Finland Oy:n palveluksessa yli 25 vuotta. Pirkko on kokenut palvelunhallinnan ammattilainen, joka tuntee sekä palvelunhallinnan kehittämisen että ITIL-prosessien jalkauttamisen käytännön tasolla. Hän toimii myös sisäisenä auditoijana, jonka avulla on kehitetty palvelun- ja laadunhallintaa. Pirkko on akkreditoitu ITIL 4 Foundation -kouluttaja ja PeopleCertin virallinen ITIL Ambassador.

Telia Company AB (aiemmin TeliaSonera AB) on monikansallinen teleoperaattori, joka muodostui alun perin ruotsalaisen Telian ja suomalaisen Soneran fuusion tuloksena vuonna 2002. Telia tarjoaa sekä kiinteän verkon että mobiilin tietoliikennepalveluja yritys- ja kuluttaja-asiakkaille. Telia Finland kuuluu Telia Company AB:hen neljän muun maan kanssa (Ruotsi, Liettua, Norja, Viro).

Aiheeseen liittyviä kursseja

Haluatko saada tietoa alan kuulumisista, tulevista webinaareistamme ja asiantuntijoiden kirjoittamista blogeista? Tilaa uutiskirjeemme. Voit valita kirjeen kiinnostuksesi mukaan ja saat kirjeen kerran kuukaudessa.

Tieturi is an Accredited Training Organization (ATO), ACCREDITED BY PEOPLECERT ON BEHALF OF AXELOS. ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

Asiasanat:

ITIL4 ITIL