MB-230, Microsoft Dynamics
Location
Helsinki
Osallistumismuoto
Classroom
Remote
Duration
2 days
Price
Kurssin sisältö
Kenelle
Kurssi sopii erityisen hyvin henkilöille, jotka työskentelevät asiakaspalvelutehtävissä tai haluavat kehittää taitojaan asiakaspalvelun parissa Microsoft Dynamics 365 –ympäristössä.
Kurssin esitietovaatimukset
Kurssille osallistuvalla on hyötyä seuraavista: Kokemusta Dynamics 365 tai muusta liiketoimintajärjestelmästä
Asiakaspalveluprosessien tuntemus
Miksi
Kurssin suorittamisen jälkeen opiskelijat osaavat hyödyntää Dynamics 365 Customer Service sovellusta liiketoiminnan asiakaspalvelun kehittämisessä. Kurssi valmentaa osaltaan sertifiointitestiin Microsoft Dynamics 365 Customer Service Functional Consultant
Kurssin olennainen sisältö
Module 0: Course introduction
Module 1: Case management
Module 2: Entitlements and Service Level Agreements
Module 3: Knowledge Management
Module 4: Multi-session experiences
Module 5: Routing
Module 6 Omnichannel for Dynamics 365 Customer Service
Module 7: Customer Voice
Module 8: Service scheduling
Module 9: Analyze and Insights
Module 10: Connected Customer Service
Module 11: Power Platform for Customer Service
Price