Tiedote koronaviruksen vaikutuksista koulutuksiin

Reading time approx 1 min
remote

Hyvä ystävä,

viitaten uutisiin koronaviruksen leviämisestä Aasiassa, Euroopassa ja muualla päin maailmaa, Soprano Group ryhtyy ennaltaehkäiseviin toimenpiteisiin suojellaksemme työntekijöitämme, asiakkaitamme, opiskelijoitamme ja kouluttajiamme sekä Soprano Groupin businesskouluja kokonaisuudessaan.

Toimenpiteemme saattavat vaikuttaa ankarilta, mutta ne ovat valitettavasti tarpeellisia ja linjassa niiden toimenpiteiden kanssa, joita valtiovalta ja kansainväliset organisaatiot ovat ottaneet käyttöön.

Koska Koronavirus on viime aikoina lisääntynyt huomattavasti ympäri maailmaa ja yritysten ja maiden asettamat matkustusrajoitukset lisääntyneet, tilanne vaatii nyt ennakoivampaa ja päättäväisempää lähestymistapaa. Tämän seurauksena Soprano päätti tänään suositella, että koulutukset pidetään etäyhteydellä.

Otamme joka tapauksessa tarvittaessa yhteyden kaikkiin osallistujiin etukäteen. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä osoitteessa info@tieturi.fi halutessasi tarkistaa tilanteesi.

Soprano Group businesskouluineen seuraa tilannetta viranomaisten virallisten ohjeiden mukaisesti ja pidämme sinut ajan tasalla jos heidän ohjeistuksensa muuttuvat. Jos tarvitset lisää tietoa epidemiasta, niin suosittelemme ottamaan yhteyttä oleskelumaasi kansallisiin ja paikallisiin viranomaisiin, sen sijaan että luottaisit puhtaasti sosiaalisissa medioissa liikkuviin viesteihin. Viranomaisten tiedot ovat luotettavia ja perustuvat tuoreimpiin tietoihin.

Kiitämme sinua ymmärryksestäsi tässä tärkeässä asiassa. Arvostamme tukeasi yleisen terveyden suojelemiseksi sekä panoksistasi maailmanlaajuisessa taistelussa pandemian rajoittamiseksi.

 Ystävällisin terveisin,

Arto Tenhunen, TJ