Liiketoimintaprosessien kehittäminen – tuottavaa asiakasarvoa
Remote
19.-20.5.
2,2 training card days
Data – Avain tekoälyn arvoonNew!
Remote
3.6.
1,2 training card days
Remote
1 training card day
Tekoäly- ja automaatiostrategia – tuottavuutta, kasvua ja kilpailuetuaNew!
Remote
2,2 training card days
Tekoälyhankinta tuottavasti – tavoitteista tuloksiinNew!
Remote
1,2 training card days
2,2 training card days
Tuottavuuden kasvattaminen automaatiolla
Remote
1,2 training card days
Liiketoimintaprosessien mallintamisen ja mittaamisen käytännön menetelmät
Remote
2,2 training card days
Remote
2,2 training card days
Microsoft Visio osa 2 – mallit ja raportointi
Remote
1 training card day
Yhteiskehittäminen ja prototypointi palvelumuotoilussa
Remote
1,2 training card days
Palvelumuotoilu sisäisten palvelujen ja prosessien kehittämisessä
0,8 training card days
Tekoälyn työkalut osana palvelumuotoiluprosessia
1 training card day
PECB Certified ISO 9001 Lead Implementer eLearning
PECB Certified ISO 9001 Lead Auditor eLearning
Palvelumuotoilun mahdollisuudet -verkkokurssi
0,4 training card days
Microsoft Visio osa 1 – prosessien dokumentointi
Remote
1 training card day
2 training card days
Palvelumuotoilu digitaalisten palvelujen kehittämisessä
0,8 training card days
Service design and processes
Good processes enable high-quality service.
Well-designed and managed processes enable the delivery of an efficient, high-quality service that meets your needs. Together, processes and service design help to create customer-centric services, increase customer satisfaction and improve efficiency and delivery.
Together, service design and processes are both important aspects of the business. In our training courses, we delve into how these two aspects of business can be used to improve efficiency and drive continuous improvement.