Ohjelmistokehitys

Webinaari: Reaaliaikainen 3D-grafiikka

Reaaliaikaista 3D-grafiikkaa voidaan hyödyntää www-sivustoilla sekä applikaatioissa luomaan tuote-esittelyitä, visualisointeja ja animaatioita sekä näyttäviä kokonaisuuksia. Peleissä sillä voidaan tehdä pelihahmoja ja kokonaisia mukaansatempaavia pelimaailmoja. Isoimpana erona ei-reaaliaikaiseen toteutukseen on se, että reaaliaikainen 3D mahdollistaa interaktiivisuuden sekä reaaliaikaisen fysiikan lisäämisen.

Katso webinaaritallenne

Tässä webinaarissa käymme läpi:

  • Mitä on reaaliaikainen 3D grafiikka
  • Missä reaaliaikaista 3D grafiikaa voi näyttää ja hyödyntää
  • Ohjelmistot reaaliaikaisen 3D grafiikan luomiseen.
  • Työvaiheet reaaliaikaisen 3D grafiikan luomiseen.
  • Mitkä ovat reaaliaikaisen 3D grafiikan edut perinteiseen esilaskettuun 3D:hen verrattuna.

Webinaarin vetää Markku Hyttinen, Tieturin 3D-grafiikka ja pelit kouluttaja

Webinaarin pidettiin 25.10.2019 kello 14-15.

Asiasanat: grafiikka, 3D
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
modal close image
modal header

Pirteää joulunodotusta!

smoothie