EtusivuITIL®, IT-palvelunhallintaTekoäly Service Deskissä

Tekoäly Service Deskissä

Service Deskin uusi aikakausi on täällä – hyppää kyytiin.

Palvelu, joka palvelee sinua – 24/7. Valjasta sen voima ja tarjoa asiakkaillesi timanttista asiakaskokemusta.

Tekoäly Service Deskissä –koulutuksessa saat kattavan käsityksen tekoälyn mahdollisuuksista ja käytännön sovelluksista service desk -ympäristössä.

Opit, kuinka tekoäly voi auttaa rutiinitehtävien automatisoinnissa, helpottamalla esimerkiksi tikettien käsittelyä ja ongelmanratkaisua. Saat keinoja nopeamman ja personoidumman asiakaspalvelun tarjoamiseen sekä datan analysointiin palvelun jatkuvaa parantamista varten.

Lisäksi perehdyt chatbotteihin ja virtuaaliassistentteihin, joilla voit mahdollistaa laadukkaamman asiakastuen ja parantaa asiakaskokemusta.


Koulutusmuoto

Remote


Kesto

3 tuntia


Hinta

749 €

Kohderyhmä

Koulutus on suunniteltu niin, että se kattaa tekoälyn perusteet asiakaspalvelussa, mutta se myös syventää aiheita niille, joilla on jo aiempaa kokemusta tekoälyn ja ChatGPT:n käytöstä.

Tavoite

Koulutus on puolen päivän tehopaketti, jossa saat uusinta tietoa sekä käytännön työkaluja siihen, miten tekoälyä voidaan hyödyntää Service Desk –toiminnan tehostamisessa ja asiakaspalvelun kehittämisessä.

Kurssin sisältö

Tekoälyn ja ChatGPT:n mahdollisuudet service deskin toiminnan kehittämisessä

  • Mitä jokaisen asiakaspalvelun ammattilaisen tulisi tietää tekoälystä ja ChatGPT:stä? 
  • Miten tekoäly mullistaa asiakaspalvelun ja service deskin eri osa-alueet?
  • Chatbotit, virtuaaliassistentit ja automaatio: Asiakaspalvelun tehostaminen tekoälyn avulla

Tekoäly ja ChatGPT osaksi arkea: ChatGPT:n ja tekoälyn soveltaminen asiakaspalvelussa

  • Tekoäly ja automatisoidut asiakaspalveluprosessit – kuinka tehostaa asiakaspalvelua? 
  • Asiakaspalvelun ja -palautteen laadun seuranta tekoälyn ja ChatGPT:n avulla
    • asiakaspalautteiden analysoiminen
    • toistuvien ongelmien tunnistaminen
    • ratkaisujen ehdottaminen palvelun parantamiseksi 
  • Menestystarinoita tekoälyn käytöstä service deskissä eri toimialoilla: konkreettiset hyödyt ja opit

 

Kouluttaja

Aleksi Paavola

Aleksi Paavola (KTM, Aalto-yliopisto, tietojenkäsittelytieteen kandidaatti, Helsingin Yliopisto) on teknologia-alan sarjayrittäjä. Hän työskentelee perustamassaan Helsinki AI Labsissa teknologiakonsulttina, jossa hän on erikoistunut liiketoiminnan kehittämiseen ja tehostamiseen tekoälyn avulla.

Aleksilla on yli vuosikymmenen kokemus teknologiayrityksistä. Nykyään hänen päivänsä kuluvat suurelta osin erilaisten generatiivisten tekoälyjärjestelmien suunnittelun ja toteutuksen parissa. Näitä ovat esimerkiksi yrityksen sisäisiin aineistoihin kohdistuvat ChatGPT -työkalut.

Ennen tekoälykonsultin uraa Aleksi toimi Kaleva Median laajennetun johtoryhmän jäsenenä sen jälkeen, kun Kaleva Media oli ostanut Offerilla Oy:n. Aleksi oli yksi Offerillan perustajista ja toimi sen teknologiajohtajana. Yritys on Suomen suurin paikallisten tarjousten digitaalinen markkinapaikka. Aleksin yrittäjätaival alkoi FitFashion Media Oy:stä, jossa hän onnistui luomaan Suomen suurimman itsenäisen urheilullisen elämäntyylin verkkomedian. A-lehdet osti FitFashionin vuonna 2014, minkä jälkeen Aleksi toimi A-lehtien digitaalisten palveluiden neuvonantajana.