Liiketoiminnan kehittäminen

Webinaari: Palvelumuotoilu & asiakasymmärrys – 2020-luvun kilpailuetusi

Muotoiluosaamisen hyödyntäminen palvelujen ja asiakasymmärryksen kehittämisessä ovat tutkitusti parhaita tapoja kasvattaa asiakasarvoa. Se näkyy konkreettisesti niin kasvussa kuin asiakaskokemuksessa, mutta onko se vain värikkäitä post it-lappuja ja konsulttien käsien heiluttelua? Miten muotoilun avulla kehitetään digitaalisia palveluita?

Tässä webinaarissa pääset tutustumaan mm. siihen

  • mitä palvelumuotoilu on
  • miten sitä käytetään
  • mikä rooli asiakasymmärryksellä ja -kokemuksella on muotoilussa.

Saat konkreettisten case-esimerkkien avulla ymmärryksen eri tavoista hyödyntää palvelumuotoilua – erityisesti digitaalisessa liiketoiminnassa – sekä millaista kilpailuetua muotoilun avulla on mahdollista rakentaa.

Webinaarin vetäjänä toimii Reaktorin Anna Haverinen, FT, design-antropologi ja laadullisen tutkimuksen rautainen ammattilainen, joka uskoo vankasti tutkimustiedolla johtamiseen. Hän on erikoistunut digitaaliseen palvelumuotoiluun, tuotekehitykseen sekä strategiseen asiakasymmärrykseen, joka palvelee niin myyntiä, tuotekehitystä kuin markkinointiakin. Anna on työskennellyt mm. Aarikan, Kauppakeskus Myllyn, UPM Metsän, Suunnon, Suomen Taksiliiton, TYKS Orton, Takedan, LV:n sekä lukuisten start-upien kanssa.

Palvelumuotoilu-koulutuksia:

Haluatko saada tietoa alan kuulumisista, tulevista webinaareistamme ja asiantuntijoiden kirjoittamista blogeista? Tilaa uutiskirjeemme. Voit valita kirjeen kiinnostuksesi mukaan ja saat kirjeen kerran kuukaudessa.

Asiasanat: asiakaskokemus, palvelumuotoilu