ITIL - IT palveluhallinta

ITIL-viitekehykseen on koottu IT palveluhallinnan parhaat käytännöt. Koulutuksissamme pääset perehtymään niihin perustasolta aina ITIL Expert -sertifiointiin asti. Uutuutena valikoimissamme on nyt myös koulutus ITILin tuomisesta käytäntöön organisaatiossasi, ITIL Practitioner.

Voit suorittaa ITIL Lifecycle -jatkotason koulutukset joko yksittäisinä koulutuksina tai suorittaa ne kaikki osana ITIL® Expert Smart Track -valmennusohjelmaamme.

ITIL® on AXELOS Limitedin rekisteröimä tavaramerkki. ITIL® is a registered trademark of AXELOS Limited. Our trainings are organized in affiliation with Quint.

ITIL licenced affiliate logo

ServiceNow on ensisijaisesti IT-palveluiden hallintatyökalu, joka on suunniteltu erityisesti IT-osastoille. ServiceNow ei ole vain yksinkertainen muutoksenhallintajärjestelmä, sillä sillä on paljon laajempi toiminnallisuus (vastaa ITIL: iä). Yleensä järjestelmää käyttävät keskisuuret tai suuret yritykset, mutta se voidaan räätälöidä (konfiguroida tai mukauttaa) kunkin yrityksen yksittäisiin liiketoimintatarpeisiin sekä pilvipohjaiseen käyttöön, joten se on helposti saatavilla.

ITSM: n lisäksi ServiceNowilla on muitakin järjestelmiä, kuten ITOM, ITBM, turvallisuus, asiakaspalvelu, henkilöstöpalvelun hallintatyökalut ja paljon muuta. Informatorin kurssit yhteistyössä kumppanimme Advanian kanssa kattavat sekä teknologiaosuuden että räätälöityjä sekä paikan päällä tapahtuvia koulutuksia, joilla tuetaan valittujen osien toteutusta!

Koulutukset: ITIL - IT palveluhallinta

ITIL® 4 Foundation

Uusi
Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Päivämäärä: 21.3, 11.4, 25.4, 13.5 - Lisää...
Lue lisää ja ilmoittaudu >
21.3 GO!, 11.4 GO!, 13.5 GO!, 3.6,
27.6,
21.3 GO!, 11.4 GO!, 13.5 GO!, 3.6,
27.6,
25.4 GO!
20.5

ITIL on kokoelma IT-palveluiden hallintaan ja tuottamiseen liittyviä parhaita käytäntöjä. ITIL-kurssin jälkeen osaat keskeiset ITIL-käsitteet. Koulutus valmistaa ITIL Foundation –sertifikaatin suorittamiseen.

Lue lisää

ITIL® Foundation


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Pyydä tarjous organisaatiollesi
Lue lisää >

ITIL® on kokoelma IT-palveluiden hallintaan ja tuottamiseen liittyviä prosesseja, jotka on koottu ja kehitetty alan parhaista käytännöistä. ITIL Foundation koulutuksessa käyt läpi koko ITIL® sisällön kansainvälisten sertifiointivaatimusten mukaisesti. ITIL-kurssin jälkeen sinulla on perustason ymmärrys keskeisistä ITIL®-käsitteistä. Koulutus valmistaa ITIL® Foundation –sertifikaatin suorittamiseen.

Lue lisää

ITIL® Foundation in English


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Pyydä tarjous organisaatiollesi
Lue lisää >

ITIL® is the most widely accepted approach to IT service management in the world. ITIL can help individuals and organizations use IT to realize business change, transformation and growth. Upon successful completion of this course you will be able to gain a fundamental understanding of the ITSM lifecycle. You will also gain the knowledge necessary to prepare for the "Foundation Certificate in IT Service Management" examination.

Lue lisää

ITIL® Foundation på svenska


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Pyydä tarjous organisaatiollesi
Lue lisää >

ITIL-Foundation är en grundläggande 3-dagars kurs som ger en förståelse för ITIL och samtidigt öppnar dörren för fördjupningskurser inom ITIL.

Lue lisää

ITIL® Practitioner


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Pyydä tarjous organisaatiollesi
Lue lisää >

Koulutuksessa käydään käytännönläheisesti läpi, kuinka sovellamme ITILin periaatteita organisaatiossa onnistuneesti. ITIL  Koulutuksen jälkeen osaat käyttään ITIL Continual Service Improvement -periaatteita jatkuvaan palvelun parantamiseen organisaatiossasi. Koulutus on hyvä jatkumo niille IT-osaajille, jotka ovat jo suorittaneet ITIL Foundation -sertifikaatin.

Lue lisää

ITIL® Expert Smart Track Complete - All modules


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Pyydä tarjous organisaatiollesi
Lue lisää >

ITIL® Expert Smart Track -valmennussohjelmamme auttaa sinua saavuttamaan ITIL® Expert -sertifikaatin joustavasti, edullisesti ja systemaattisesti. Valmennusohjelma sisältää kaikki ITIL® Expert Lifecycle -moduulit (Service Operation, Service Transition, Service Design, Service Strategy ja Continual Service Improvement) sekä pakollisen Managing Across the Lifecycle -moduulin.

Voit halutessasi suorittaa valmennusohjelman moduulit myös erillisenä. Valmennusohjelman kokonaisuudessaan suorittaneille myönnetään ITIL® Expert -sertifikaatti.

 

Lue lisää

ITIL® Lifecycle - Service Operation


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Pyydä tarjous organisaatiollesi
Lue lisää >

Koulutuksessa käydään läpi ITIL® jatkotason Service Lifecycle (palvelun elinkaari) -alueen Service Operation (palvelutuotanto) -osa. Koulutuksen jälkeen tunnet tarkemmin Service Operation -elinkaarivaiheen parhaat käytännöt. Koulutus koostuu verkkokurssista sekä sitä tukevasta yhden päivän lähiopetuksesta. Koulutuksen jälkeen sinulla on valmius suorittaa Service Operation -sertifiointitesti.

 

Lue lisää

ITIL® Lifecycle - Service Transition


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Pyydä tarjous organisaatiollesi
Lue lisää >

Koulutuksessa käydään läpi ITIL® jatkotason Service Lifecycle (palvelun elinkaari) -alueen Service Transition (palvelutransitio) -osa. Koulutuksen jälkeen tunnet tarkemmin Service Transition -elinkaarivaiheen parhaat käytännöt. Koulutus koostuu verkkokurssista sekö sitä tukevasta yhden päivän lähiopetuksesta. Koulutuksen jälkeen sinulla on valmius suorittaa Service Transition -sertifiointitesti.

Lue lisää

ITIL® Lifecycle - Service Design


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Pyydä tarjous organisaatiollesi
Lue lisää >

Koulutuksessa käydään läpi ITIL® jatkotason Service Lifecycle (palvelun elinkaari) -alueen Service Design (palvelumuotoilu) -osa. Koulutuksen jälkeen tunnet tarkemmin Service Design -elinkaarivaiheen parhaat käytännöt.

Koulutus koostuu verkkokurssista sekä sitä tukevasta yhden päivän lähiopetuksesta. Koulutuksen jälkeen sinulla on valmius suorittaa Service Design -sertifikaatti.

Lue lisää

ITIL® Lifecycle - Service Strategy


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Pyydä tarjous organisaatiollesi
Lue lisää >

Koulutuksessa käydään läpi ITIL® jatkotason Service Lifecycle (palvelun elinkaari) -alueen Service Strategy (palvelustrategia) -osa. Koulutuksen jälkeen tunnet tarkemmin Strategy -elinkaarivaiheen parhaat käytännöt. Koulutus koostuu verkkokurssista sekö sitä tukevasta yhden päivän lähiopetuksesta. Koulutuksen jälkeen sinulla on valmius suorittaa Service Strategy -sertifiontitesti.

ITIL® on AXELOS Limitedin rekisteröimä tavaramerkki. ITIL® is a registered trademark of AXELOS Limited.

Lue lisää

ITIL® Lifecycle - Continual Service Improvement


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Pyydä tarjous organisaatiollesi
Lue lisää >

Koulutuksessa käydään läpi ITIL® jatkotason Service Lifecycle (palvelun elinkaari) -alueen Continual Service Improvement (jatkuva palvelun parantaminen) -osa. Koulutuksen jälkeen tunnet tarkemmin  Continual Service Improvement -elinkaarivaiheen parhaat käytännöt. Koulutus koostuu verkkokurssista sekä sitä tukevasta yhden päivän lähiopetuksesta.  Koulutuksen jälkeen sinulla on valmius suorittaa Continual Service Improvement -sertifiointitesti.

Lue lisää

ITIL® Managing Across The Lifecycle


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Pyydä tarjous organisaatiollesi
Lue lisää >

Koulutuksessa käydään läpi Managing Across the Lifecycle (MALC),  ITIL® jatkotason moduulien viimeinen osio. MALC yhdistää kaikki aiemmat moduulit ja sitoo ne yhteen. Koulutuksen jälkeen kokonaiskuvasi ITIListä vahvistuu entisestään ja ymmärrät syvemmin koko IT-palvelunhallinnan elinkaaren.

Koulutus koostuu verkkokurssista sekä sitä tukevasta yhden päivän lähiopetuksesta. Koulutuksen jälkeen sinulla on valmius suorittaa Managing Across the Lifecycle (MALC) -sertifiontitesti.

Lue lisää

ITIL® Foundation Optimized + Certification


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Pyydä tarjous organisaatiollesi
Lue lisää >

ITIL Foundation Optimized is delivered as blended learning to ensure learning transfer. Starting up with E-learning on an overview of ITIL before first classroom day, followed up with 1 + 1 full days in classroom (a week apart) combined with approximately 10 more hours of self-studies during and after (supported by our Training Cloud with preparing questions, white papers, mock examination and films where our experts drill down in certain subareas and suggests which parts to focus extra on regarding the exam). This way of learning ensures a definitely higher possibility to pass your final exam!

Lue lisää

ServiceNow Fundamentals


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Pyydä tarjous organisaatiollesi
Lue lisää >

ServiceNow Fundamentals was designed for users with various organizational roles who are expected to work within the ServiceNow platform.

Lue lisää

Application Development Fundamentals in ServiceNow


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Pyydä tarjous organisaatiollesi
Lue lisää >

Application Development Fundamentals in ServiceNow

This hands‑on course will provide training and lab work to support application development fundamentals in ServiceNow. Attendees will build an award‑winning loaner equipment application by working through a checklist of considerations for application creation, including decisions such as creating an application table vs. extending an existing table, and determining how users will interact with the application.

Lue lisää

Customer Service Management CSM Fundamentals


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Pyydä tarjous organisaatiollesi
Lue lisää >

When customers have problems, they expect fast resolution and a simple engagement process. They prefer multiple engagement methods from self-service online to direct engagement with service agents over their choice of phone, email, or chat, etc. To provide the highest levels of service, your agents need real-time metrics and real-time collaboration mechanisms that just aren’t available through traditional tools.

ServiceNow Customer Service Management is different. We give your customers a portal that delivers an effortless self-service experience. Our approach connects people, workflow, and processes to engage across departments in case management and resolution. We improve efficiency with automation that gives agents visibility into the health of customer systems, and tools for performing root cause analyses to deliver preemptive service. The result is customer service that is effortless, connected, and proactive.

Lue lisää

Scripting in ServiceNow Fundamentals


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Pyydä tarjous organisaatiollesi
Lue lisää >

Scripting in ServiceNow Fundamentals

Attend Scripting in ServiceNow Fundamentals to learn how to use the ServiceNow JavaScript API, take advantage of the extensibility of ServiceNow, and add new functionality or modify the baseline behavior of an instance. This class begins with client‑side scripting and transitions to server‑side scripting. Attendees write, test and debug scripts using real‑world, relevant lab exercises. The class features lecture and discussion as well as extensive hands‑on practice and reinforcement of the lectures, delivered in a wide variety of lab activities.

Lue lisää

Service Mapping Fundamentals


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Pyydä tarjous organisaatiollesi
Lue lisää >

During this three‑day interactive training course, attendees will gain in‑depth knowledge and practice in configuring and using ServiceNow Service Mapping.

Lue lisää

Etkö löydä haluamaasi koulutusta? Ota yhteyttä 010 432 1001 (ark. 8-17) tai info@tieturi.fi.

Koulutukset: ITIL QA | Online

ITIL(R) Practitioner - Fast Track


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Päivämäärä: 20.5, 11.7, 24.10, 19.12
Lue lisää ja ilmoittaudu >

ITIL(R) 4 Foundation Certificate in IT Service Management - Fast Track


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Päivämäärä: 24.6, 4.7, 18.7, 8.8
Lue lisää ja ilmoittaudu >
24.6, 4.7, 18.7, 8.8,

ITIL(R) 4 Foundation Certificate in IT Service Management


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Päivämäärä: 21.3, 29.3, 3.4, 11.4 - Lisää...
Lue lisää ja ilmoittaudu >

BCS Specialist Certificate in Change Management


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Päivämäärä: 10.5, 30.10
Lue lisää ja ilmoittaudu >
10.5, 30.10,

ITIL(R) Lifecycle Certificate in Service Transition


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Päivämäärä: 26.3, 23.4, 22.5, 26.6 - Lisää...
Lue lisää ja ilmoittaudu >

ITIL(R) Lifecycle Certificate in Service Strategy


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Päivämäärä: 21.3, 23.4, 22.5, 2.7 - Lisää...
Lue lisää ja ilmoittaudu >

ITIL(R) Lifecycle Certificate in Service Operations


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Päivämäärä: 15.4, 7.5, 22.5, 21.6 - Lisää...
Lue lisää ja ilmoittaudu >

ITIL(R) Lifecycle Certificate in Service Design


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Päivämäärä: 16.4, 1.5, 15.5, 10.6 - Lisää...
Lue lisää ja ilmoittaudu >

ITIL(R) Lifecycle Certificate in Continual Service Improvement


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Päivämäärä: 3.4, 23.4, 15.5, 5.6 - Lisää...
Lue lisää ja ilmoittaudu >

ITIL(R) Capability Certificate in Service Offerings and Agreements


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Päivämäärä: 3.6, 29.7, 9.9
Lue lisää ja ilmoittaudu >
3.6, 29.7, 9.9,

ITIL(R) Capability Certificate in Release Control and Validation


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Päivämäärä: 8.4, 20.5, 10.6, 15.7 - Lisää...
Lue lisää ja ilmoittaudu >

ITIL(R) Capability Certificate in Planning, Protection and Optimisation


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Päivämäärä: 3.6, 8.7, 9.9, 11.11
Lue lisää ja ilmoittaudu >
3.6, 8.7, 9.9, 11.11,

ITIL(R) Capability Certificate in Operational Support and Analysis


Koulutus myös asiakaskohtaisena toteutuksena
Päivämäärä: 8.4, 20.5, 17.6, 19.8 - Lisää...
Lue lisää ja ilmoittaudu >

Etkö löydä haluamaasi koulutusta? Ota yhteyttä 010 432 1001 (ark. 8-17) tai info@tieturi.fi.